תהלוכת ל”ג בעומר לכבוד רבי שמעון בר יוחאי

גם השנה (כבכל שנה) לקראת ל”ג בעומר יזמו הבחורים (בהוראת הרבי) תהלוכה לילדי ישראל, שבה יוכלו הילדים להביע בגאווה את הקשר שלהם עם הקב”ה. ובנוסף לשמח את הילדים המתגוררים בשכונת רוממה שבירושלים. וכל זה תחת הסיסמא: “יחד כל ילדי ישראל” – עושים נחת רוח לבורא יתברך, ולכבוד התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

אז איך כל זה קורה – לקראת התהלוכה, הבחורים התארגנו מבעוד מועד, והצטיידו בכל הציוד הנדרש (מתופפים, כובעים לילדים, פרסים, שחקנים וקוסמים למופעי הבידור, מוזיקה ורמקולים, בלונים, ארטיקים, ועוד מכל טוב) , והתחלקו לקבוצות ותפקידים שונים. בבוקר ל”ג בעומר, לקראת תחילת התהלוכה ,נפגשו הבחורים עם הילדים וההורים בבית כנסת ‘אליהו הנביא’ שבשכונת רוממה.

התהלוכה יוצאת לדרך – בשעה 11:00 בדיוק, החלו לצעוד (ההורים, הילדים, והבחורים) לקראת נקודת המפגש בליווי מתופפים וססמאות ברוח אהבת ישראל, אהבת השם, ומשיח. הבחורים עודדו את הילדים לאמר את הפסוקים בחיות ובכל רם. ובכך נוצר קידוש השם של ממש ,ופרסום גדול לעוברים ושבים.

מגיעים ליעד- בנקודת הסיום ,כבר המתינו לילדים חלק מבחורי הישיבה ,שדאגו מבעוד יום שהכול יהיה ערוך ומוכן לקראת האירוע.

סיכום התהלוכה:  ברוך ה’ ,זכינו לחוות אירוע מדהים, גדוש בפעילויות (תהלוכה, קוסם לילדים, הגרלות ופרסים, ופינוקים) ובעיקר, זכינו לעשות קידוש ה’. תודה רבה לבחורים ,שהשקיעו, ותכננו ובעיקר מסרו נפש עבור חיזוק ילדי ישראל. ישר כח בחורים ! 

השאר תגובה

חדש: שאלון הכוונה רוחני

לבעלי תשובה ומתחזקים

עוד מחדשות הישיבה

אז מה מצב הנשמה שלך?

הירשמו וקבל ישר למייל את העלון השבועי של ישיבת “ופרצת”. בעלון חיזוקים ודברי תורה וגאולה ישר לנשמה.

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט